Friday, November 19, 2010

A~ing♥

Posted by Sulliviera at 2:50 AM
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 이진기♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Alohaaaaaaaaa~! Tatau nak write apa laa.. Memang xbanyak pom in my head nihh. Nak tanya laa sikit ekk, nape ekkk, I get a few same question tonight... Or is it morning? Gagagaga! "kenal tak sapa nihh?" and "kenal tak die?" WHY??? who knows who?????? I know no one!!! (that's a total lie ^^) Yang lebih menyakitkan hati.. Boleh pula die pergi offline lepas tanya soalan yang bukan main sedap lagi didengar.. I hate to be left in major curiosity.. Remember that please~! And satu lagi yang aku benci, bila orang yang aku anggap anonymous to me minta no phone aku.. Pe kehalnya bro? Kenal x apa x ingat no phone aku ni jual dekat pasar ke? I'm so sorry jika si anonymous tuuh baca ekk. It's the truth and nothing can denied it... Tanpa ku sedari, entry nih dah jadi tempat aku luah perasaan pulak~! Ahaks.. Aku tengah malas nak tulis dalam Twinkle so berpaling tadah jap..


Sekarang ni aku tengah naik gila tengok SHINee Yunhanam tapi setakat nihh laaa, Onew xkena 'date' dengan mana-mana noona lagi.. I'm curious to see macam mana Onew pergi 'date'. Minho pom belum terpilih lagi niihh.. Aku an, xsuka betul dengan the 1st and 4th noona.. Tatau napa... Noona 2nd and 3rd tu baik and sweet and tak gedik.. Ahaks~! Ni tengah download ep 12 part 2.. yang tengoknya baru je 6 ep.. Onew SANGTAE~! Save ur last dance pom lom tengok lagi, Tokyo Dog lagi and The Expendable lagi.. Novel pom melambak nak habis kan nihh..Daa laa phone darlim dah jahanam keypadnya.. Nak phone baru~!!!! Tapi boleh ker??? Nak IPOD~!! Tapi berbaloi beli MP4 lagi.. Bila difikir-fikirkan an, beli IPOD ni uat bazir jekk.. Pe kejadah laa beli benda kecik tu semata-mata nak dengar lagu? Lagi melalaikan aku yang sememangnya mudah sangat terlalai nihh.. Alahai, ngantuk siot~!

0 comments:

Post a Comment

 

World Behind My Wall Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez