Wednesday, November 24, 2010

Memory Came By.....?

Posted by Sulliviera at 11:15 PM
"Hey, kita minat DBSK pun dekat-dekat dieorang daa nak split up..."

Ayat tu memang daripada aku sendiri.. It's the truth.. Aku sempat laa dengan DBSK almost 8 months I think, before dieorang split up. Walaupun almost 8 bulan je aku minat dieorang tapi memang hati aku daaa completely jatuh hati dengan songs dieorang.. Especially bila dieorang buat live. Memang thumbs up laa.. Sampai sekarang, bagi aku tak de group lain yang boleh ganti dieorang.. Tapi memang kebanyakkan group yang sedap dulu-dulu banyak yang daa tak de.. H.O.T, Shinhwa, S.E.S, Baby VOX, Grace, and banyak lagi laaa.. Tapi banyak-banyak group lama aku pernah dengar lagunya Shinhwa, H.O.T (tu pun sebab Shinee nyanyi lagu dieorang) and Baby Vox. Umm, yang sebenarnya, aku tak pernah letakkan DBSK ke belakang lepas aku minat Shinee.. Nope.. They're still the 1st coz memang kalau lagu Korean, DBSK laa yang pertama aku jatuh hati.. Lepas tu baru Shinee, SS501, Suju and so on.. Aish, tengok, merapu ikut suke jekk aku nihh!

Tiba-tiba teringat kat DBSK. Sedih datang kembali~! Daa, aku nak sambung random play~!

0 comments:

Post a Comment

 

World Behind My Wall Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez