Tuesday, November 23, 2010

Koram tahu TaK...?

Posted by Sulliviera at 11:39 PM
Gud ebenim eberyone ^^ Bek laaa.. Dengan rasminya, I, Alia, will start my sesi merapu~! Sebenarnya an, aku lebih suka merapu kat Twinkle lagi tau.. Oooopsie, sorry my bloggy. anyway, Juz got back from bowling center. Haaaa~! Nak dijadikan cerita la kan, aku di'heret' sama mummy ku sana. Walaupun kalau ikutkan aty an, nak jekk aq melepak depan tv kat umah nih.. Tak pom boleh ug0p aq melayan cheesy story sambil makan kelepek sarang tebuan an.. Okez, the main point malam ni nye, aku nak stoly laa sikit sal kejadian di bowling center tadi. BUT!! Before that, koram boleh laaa rajin-rajinkan diri dengan teaser lagu S.M. Ballad ehh kalau minat Kpop.. this one is Don't Lie by Jonghyun (my fav!!) and also Jino.. They'll be featuring Henry from Suju-M in this one.. I thought Henry is Chinese?? But seriously!! I hate their band's name. They should change it.



So, back to the main point. Tadi ada laa tournament skit yang dianjur oleh Uncle Lim & uncle Cheong. Adeks ku 2 oram tu masuk laaa.. Masa penyampaian hadiah tuhh (btw, it's not any formal tournament ^^) ada laaa soram pakcik ni laa an, entah apa kehalnya dengan fius kepala die, dia protes keputusan tuuh.. Xnak laaa aku cerita sebabnya sebab aku sndiri pom kurang paham.. He said that he should get a higher place.. So, dia salahkan penganjur.. Yang buat aku terkejut besar, he tore the money he receive for getting the 6th place. I mean, THAT'S RM50 pakcik oiii.. You tak cayam duit kaaa! Aku yang duduk dalam pro-shop xnampak laa kan die koyak.. Kalau aku nampak mahu jek aku pergi ambik duit tu sebelum dia koyak.. Boleh jugakk aku simpan buat beli MP4 ke novel ke.. Nak beli phone pom jauh lagi laaa.. Cayam, Cayam.. Seribu kali Cayam kalau gitu. But actually, that prob bukan salah pihak penganjur pom my daddy kata tadi.  Silap persatuan boling negeri.. Aku ni tukang pasang telinga jekk.. Alahai, melayan macam tu aja RM50 tadi. Dah, dah...! Aku nak sambung my kegilaan baca manga. Lama daa aku tak baca nihh.. Banyak yang diupdated lepas 2 months aku tinggal ^^ OUT...~!

0 comments:

Post a Comment

 

World Behind My Wall Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez