Thursday, November 18, 2010

Memories???

Posted by Sulliviera at 12:36 AM
HoHoHoHO! Apa daa mcm Santa In Da House nihh? Sah aku daa gila melayan kegilaanku selepas PMR... Gilakk tol! Dah, dah laa tuut. FULLSTOP! Hello, hello... I'm d shining SHINee's fan! Aduyai, ta abes lagi upenye. I miss my bloggy so much! Perasaan nak blogging daa dtg balik ahaks~! Sebulan dua baru nih habis daa macam daa tada perasaan aku tau.. PMR laa punya pasal... But, since all of the hard time have gone by, my mind is at ease and I'll try to enjoy my holiday for now.. LOL! Mesti korang daa naik jemu baca entry aku. Asyik-asyik yang keluar jek KPOP.. Sikit-sikit KPOP! Well, apa boleh buat, KPOP is my world darlim. XD Sue me for falling head over heel with KPOP WORLD.


Well, I am SHINee's fan. I guess there's one question popping like the popcorn in ur head rite? When?? When aku daa berpaling tadah daripada DBSK ke SHINee? Bila aku berpaling tadah from Jae to Onew?? Daa lama arr guys just aku lebih pada DBSK sebelum nihh. SHINee ni macam lam 2nd place laa kalu boyband dulu. And disebabkan (aish, payah laa nk sebut kenyataan yang sememangnya pahit tuh) Dong Bang Shin Ki's era dah pom berakhir, my attention got attracted to SHINee especially my sweet darling Onew yang menggantikan tempat Jaejoong. This whole things made me think, nape aku tak pernah sebut I LIKE ONEW before. Kalau tak silap, Isnin lepas, aku ada laa tersebut dekat Syaq bout Onew. Aku betul-betul daa lupa yang Syaq pom minat Onew. Aku senyapkan jekk sal Onew tahun lepas coz Syaq.Aigoo, apa nak dibuat Syaq? Soal hati ni aku tak boleh nak men control2. I'M SO SO SO SO SORRY! Cepatnye laa hati aku boleh berubah. Kadang-kadang buat aku terfikir, kalau laaa someday nanti, aku terlibat dalam a relationship that involves many hearts, what if my heart keeps changing and mess up the situation? Waaaa, aku tak nak!!!! Alamak, aku da jadi drama queen laa pula! Jangan jadi Scream Queen daa....

0 comments:

Post a Comment

 

World Behind My Wall Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez